ULampada medica ME-JD2900ghjoca un rollu cruciale in neurochirurgia è chirurgia laparoscopica. E so caratteristiche di cuncepimentu rispondenu precisamente à i requisiti specifichi di illuminazione di queste duie procedure:
1. Neurochirurgia
A neurochirurgia spessu implica strutture estremamente delicate è cumplesse cum'è u cervellu è a spina dorsale.
• Caratteristiche di i requisiti:
• Un'illuminazione focalizzata, senza ombre è di intensità estremamente alta, hè necessaria per visualizà chjaramente i picculi vasi sanguigni, i fasci nervosi è e lesioni in zone prufonde, strette o ombreggiate.
• U puntu d'illuminazione deve esse regulabile cù precisione per fucalizà si nantu à a zona chirurgica evitendu danni da u calore o distrazioni.
• L'intervenzioni chirurgiche sò spessu lunghe, è necessitanu una lampa frontale comoda da purtà è chì abbia una batteria di longa durata.
• Vantaghji di u ME-JD2900:
• Alta luminosità (sinistra è destra): Questu assicura chì i chirurghi possinu penetrà in i corridoi chirurgichi stretti è osservà chjaramente e strutture di i tessuti prufondi, ciò chì hè particularmente cruciale quandu si travaglia cù strutture minuscule. • Dimensione di u spot regulabile/Illuminazione inundabile: I medici ponu aghjustà a dimensione di u spot per ottene un'illuminazione focalizzata precisa (picculu spot) o una luce inundabile più larga (grande spot) secondu i bisogni chirurgichi. Questu hè cruciale per a transizione da u pusizionamentu macroscopicu à a manipulazione microscopica.
• Design ligeru: Riduce u pesu di u chirurgu durante l'usu prolongatu, assicurendu stabilità è cunfortu durante l'interventu chirurgicu.
• Fonte di luce fredda / Temperatura di culore adatta:Luce LEDE fonti generanu un calore bassu, impedendu danni termichi à u tissutu nervosu sensibile; a temperatura di culore adatta aiuta à distingue i tessuti è i vasi sanguigni di densità variabili, migliurendu a precisione chirurgica.
2. Chirurgia laparoscopica è isteroscopica
A chirurgia laparoscopica è isteroscopica (chirurgia minimamente invasiva) hè realizata per mezu di piccule incisioni o cavità naturali. U campu visuale chirurgicu hè relativamente limitatu, dipendendu principalmente da i sistemi laparoscopici. Tuttavia, i fari ghjocanu sempre un rolu impurtante in l'assistenza è l'ispezione di e procedure.
• Caratteristiche di i requisiti:
• Mentre l'illuminazione primaria si basa nantu à u laparoscopiu, a luce frontale furnisce un'illuminazione ausiliaria di alta qualità per u pusizionamentu di a puntura preoperatoria, a preparazione di l'incisione è a sutura postoperatoria. • Per alcune procedure ausiliarie aperte, o quandu u campu visuale laparoscopicu hè menu chè ideale, unfarohè necessariu per furnisce una illuminazione supplementaria, chjara è lucalizata.
• Quandu a luce principale di a sala operatoria hè limitata o quandu hè necessaria un'illuminazione rapida è flessibile, una luce frontale hè a megliu scelta.
• Vantaghji di u ME-JD2900:
• Cuncepimentu è Ajustabilità Senza Fili: U cuncepimentu senza filu/alimentatu da batteria permette à i chirurghi una maggiore mobilità in a sala operatoria, libera da i vincoli di i cavi di alimentazione, rendendu più faciule l'esecuzione di diverse procedure intornu à u tavulinu operatoriu.
• Illuminazione ausiliaria di alta qualità: L'alta luminosità è un puntu luminosu regulabile assicuranu un campu visuale più focalizatu è più chjaru chè una luce operatoria principale durante e procedure aperte ausiliarie (cum'è a creazione di pneumoperitoneu, a puntura o a dissezione lucale).
• Impermeabile è resistente à i scossa: Queste caratteristiche garantiscenu l'affidabilità di u faro in ambienti chirurgichi cumplessi, induve l'ambienti medichi sò esigenti.
Riassuntu:
A lampada medica ME-JD2900, cù a so alta luminosità, u so fasciu regulabile, u so design ligeru è a so longa durata di batteria, risponde perfettamente à i bisogni di neurochirurgia per l'illuminazione microscopica, di sezioni profonde è d'alta precisione. Inoltre, e so capacità d'illuminazione ausiliaria senza fili, flessibili è d'alta qualità ne facenu un strumentu ausiliariu ideale per l'isterectomia, a chirurgia addominale è altre procedure minimamente invasive.
Data di publicazione: 24 d'ottobre di u 2025
